.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 8 maart 2018

Paaskaartjes

Ik heb weer een paar paaskaartjes voor jullie.
Deze kaarten heb ik gemaakt van nieuwe paasdigi's van de besties, De eerste is ingekleurd met de Faber castel  polychromos. Vervolgens uitgesneden met een mal van Marianne Design. Deze heb ik op een designpapiertje van Polkadoodles geplakt. Voor de dig heb ik gewerkt met een vlinderpons, bloemetjespons van Nellie en takjes van Marianne deign en craft emotion.
Beide kaarten en nog meer met deze digi;s kun je vinden op scrapbookstampsociety


De tweede kaart is ook ingekleurd met de faber castel polychromos. Vervolgens uitgesneden met een nestebilitie. De achtergrond is dit keer van joy craft. Voor de digi heb ik een rand gezet van Marieke. Dit is een totaal frame waar ik de bovenkant uitgeknipt heb. De kaart afgemaakt met een paar strass steentjes.


groetjes Geesje

2 opmerkingen:

  1. Schitterende kaartje zijn dit Geesje, zo mooi in deze voorjaarskleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen