.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 3 februari 2018

Koud hé

Vandaag een reminderkaartje voor de challenge van creativesketchygirls
Ik heb voor deze reminder gekozen voor de digi jack van sheep sky design.
De challenge is dieze maand weer met een sketch. Ik heb voor deze kaart gekozen voor leuk achtergrondpapier waar ik als extra overal een stukje kraftpapier achter geplakt heb. De digi heb ik ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. En uitgesneden met de Nestebilitie. Als extra de muts en handschoentjes uitgestanzt en links boven in de hoek geplaatst. Voor het hondje nog extra boompjes neergezet.


Mijn kaartje doet mee bij:

groetjes Geesje




3 opmerkingen:

  1. Du hast wieder wunderschöne Karten gezaubert...lg und schönes Wochenende...
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Geesje,
    so viele wunderschöne Karten hast du gestaltet. Du bist super fleißig gewesen in der vergangenen Woche. Ich wünsche dir ein schönes Wochenende. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd !
    Leuk dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes Lilian (dt crea chicky’s)

    BeantwoordenVerwijderen