.

Free background from VintageMadeForYou

donderdag 2 november 2017

wintertijd

Er is een nieuwe challenge begonnen bij fabrikafantasydigis met als thema "Wintertijd"
Voor deze challenge heb ik natuurlijk een digi gebruikt van de sponsor "winter-games-2"
Ik heb designpapier gebruikt van Joy Craft. Hierop heb ik de digi geplaatst, ingekleurd met de Farber Castell Polychromos en uitgesneden met een nestebilitie. Bovenaan de kaart heb ik dit keer een stikkerrandje van ijspegels gebruikt. Verder heb ik als extra versiering een paar stikkertjes van sterren gebruikt. Als laatste heb ik weer de boompjes uitgesneden en op de kaart geplakt en als laatste de mooie uil uitgesneden en als "toezichthouder" op de kaart geplakt.


Groetjes Geesje



2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten laat je vandaag zien. Deze is ook weer super. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook eer een geweldig leuke kaart Geesje met een mmoi ingekleurde digi erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen