.

Free background from VintageMadeForYou

zaterdag 7 oktober 2017

Happy Christmas to you.

Vandaag noch een tweede kaartje..... sneeuwplezier.
Wel lekker veel afwisseling de laatste weken..... van zomer naar herfst en winter en halloween en kerst.
Deze kaart heb ik gemaakt voor craftyfriends waar het thema "alles gaat" is. Ik heb dit keer gekozen voor een winterkaartje. De drie sneeuwpoppen spraken me wel aan. De digi komt van scribblesdesigns de sponsor voor deze challenge. En heet  snowfun. Ik heb haar ingekleurd met de Farber Castell Polychromos. De achtergrond komt uit een blokje. Hierop heb ik de digi geplaatst, uitgesneden met een malletje van Marianne Design. Daarna heb ik de boomstammen en het hertje uit kraftpapier gesneden en erop gezet. De kleine boompjes heb ik daarna voor de boomstam gezet. De kaart is afgewerkt met een beetje sneeuw.


Mijn kaartje doet mee bij:
Groetjes Geesje


4 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Geesje...heel lief stempeltje erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na die ist ja urig...ursüß ist die geworden...
    lg Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Geesje

    Your Christmas card is gorgeous… Thanks for making your beautiful DT Card for the ‘Anything Goes’ challenge this fortnight. Enjoy your weekend.

    Crafty Hugs
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen